Min nya bok med inskolningstips

Min nya bok med inskolningstips
En e-bok med råd och tips till föräldrar och vårdnadshavare om att börja förskolan. Boken hittar du som e-bok på Adlibris. Följ den här länken: https://www.adlibris.com/se/e-bok/att-borja-forskolan-9789177393023

Thursday, August 1, 2019

Publicering av min bok!

Min bok Att börja förskolan ska publiceras imorgon och jag kan knappt vänta. Jag hoppas någon vill läsa den.  Jag behöver marknadsföra den också och tar gärna emot tips hur.
Boken kommer bara att säljas som e-bok online till att börja med.
Att börja förskolan finns att läsa som e-bok på Adlibris. Du hittar e-boken via den här länken:    https://www.adlibris.com/se/e-bok/att-borja-forskolan-9789177393023

Jag skulle gärna vilja ha några tryckta exemplar också men det kostar en del.
Kanske det blir att jag annonserar på Facebook. Har inte bestämt mig än.
Köpte en begagnad motionscykel idag bara det att när man cyklar på den är det inget motstånd. Mekaniken  har uppenbarligen gått sönder. Jättetrist. Rena lurendrejeriet. Undrar om det går att laga.

No comments: