Min nya bok med inskolningstips

Min nya bok med inskolningstips
En e-bok med råd och tips till föräldrar och vårdnadshavare om att börja förskolan. Boken hittar du som e-bok på Adlibris. Följ den här länken: https://www.adlibris.com/se/e-bok/att-borja-forskolan-9789177393023

Thursday, August 1, 2019

Att börja förskolan

Min bok som blir utgiven imon har jag velat skriva i fem år nu och publicera. 📖📚📙🖊📝 Äntligen fick jag tummen ur. 👍 Den finns att läsa som e-bok via den här länken:   https://www.adlibris.com/se/e-bok/att-borja-forskolan-9789177393023

I ett inlägg för fem år sen kan man läsa hur jag tänkte då med att börja förskolan och det är väldigt likt det jag skrivit i e-boken fast nu har jag utvecklat det mer och lagt till många fler tips. Ska bli spännande att se hur det går med mitt författarskap.

Om en vecka ska jag till Island ❄ med Adrian och se Ed Sheeran live. 🎶🎤🎸🔊 Får nog öva lite på hans texter innan. Kan inte alla men Adrian kan. Vi sjöng häromdan och Adrian behövde inte titta på några sångtexter. Han kunde redan de. Ska bli kul att åka till Island och träffa släktingar och få se Ed Sheeran med Adrian. 😄🎉🎤🎶👍❄❄❄

No comments: