Min nya bok med inskolningstips

Min nya bok med inskolningstips
En e-bok med råd och tips till föräldrar och vårdnadshavare om att börja förskolan. Boken hittar du som e-bok på Adlibris. Följ den här länken: https://www.adlibris.com/se/e-bok/att-borja-forskolan-9789177393023

Thursday, August 1, 2019

Ett gammalt inlägg jag skrev när jag startade blogg 2007 när barnen var små:

Idag kom Agneta hit på besök ända från Växjö. Vi hade Tupperwareparty hemma och det gick jättebra. Thony gjorde en jättegod kycklingsallad (jag är fortfarande proppmätt) och alla var jättenöjda efteråt. Jag fick en massa värdinnegåvor. Tilda var i leksaksaffären igår och köpte en bratzälva med älvstoft. Hon tog guldpapper och klippte till en krona till älvan som hon passade jättebra i. Niklas kom på Tupperwarepartyt också och Adrian och han hade jätteskoj ihop. Tilda har inte frågat efter kompis på hela helgen. Tilda fick ett rosa dra-på-lakan som hon tyckte jättemycket om och så fick hon rosa ballerinakläder att ha på gymnastiken. Adrian cyklade ner till leksaksaffären i Mölnlycke och köpte en leksak. Vi var i second handaffären också och köpte monopol och fyra på rad med sänka skepp, 2 in1. Vi fikade på caféet där också. Det är så mysigt där.

No comments: