Min nya bok med inskolningstips

Min nya bok med inskolningstips
En e-bok med råd och tips till föräldrar och vårdnadshavare om att börja förskolan. Boken hittar du som e-bok på Adlibris. Följ den här länken: https://www.adlibris.com/se/e-bok/att-borja-forskolan-9789177393023

Tuesday, August 20, 2019

Frustrerad och arg

Är bara lite frustrerad idag och arg varför just jag blivit drabbad av fibromyalgi. Tur ändå att det är jag och ingen annan som ändå ser ljust på framtiden och tar en dag i sänder.
Sov 11 timmar i sträck inatt och gick upp 11.30. Efter att ha fått i mig frukost kände jag mig matt och varm och kollade febern. Ca 38,5 graders feber. Feber får jag för att jag har inflammationer i kroppen. Alla som har haft en inflammation i kroppen vet hur det känns och hur ont det gör och att det kan ge feber. Så har jag det varannan dag. Är jag pigg och gör nånting en dag så har jag inflammationer och feber nästa dag.

Väldigt måttlig motion är medicinen. Då ökar blodcirkulationen och syresätter kroppen men det vet alla som har haft en inflammation och feber att träning inte är det första man tänker på då.
Jag har skaffat motionscykel och fått in en rutin nu på att cykla efter frukost. Varje gång jag har cyklat har jag fått feber efteråt så jag måste cykla lugnare till att börja med.

No comments: